Wil je ook tijd besparen in je broodjeszaak?
Dat kan! Met onze software loopt alles in je zaak nóg meer op wieltjes. Zo bespaar je tijd én geld.
Wat je allemaal kan met Symana? Je website vlotjes aanpassen, met onze hulp. Knappe nieuwsbrieven uitsturen, producten toevoegen op je webshop, automatische facturatie, snel bestellingen printen ... En dat in een handomdraai! Hoe handig is dat niet?
Onze oplossingen
Symana heeft alles in huis om je broodjeszaak efficiënter te laten draaien. Zo krijg je meer gedaan en verkocht, in minder tijd.
Een greep uit wat Symana voor jou doet:
- Website
- Bestelplatform
- Bedrijvenplatform
- Online betaalsysteem
- Facturatie
- Productbeheer
- Printing
- Support
- Marketing
Alles in één platform
Van website tot bestelling
Dankzij Symana heb je geen aparte website nodig. Via ons platform héb je al een site, die meteen ook gekoppeld is aan je producten. Zo kan je snel online verkopen!
Gebruik je een labelprinter? Plak je het label op de bestelling en klaar is kees. Zo eenvoudig is het.
Van factuur tot betaling
Je klant kan vlot betalen via ons platform: online of met factuur. Geen gedoe achteraf met manueel facturen opmaken, dankzij Symana loopt dat automatisch. We voorzien zelfs koppeling met je boekhoudprogramma. Van efficiëntie gesproken!
Van email tot nieuwsbrief
Manueel bevestigen, facturen of reminders uitsturen is met Symana voorgoed verleden tijd. Dat doet de software in jouw plaats, met automatische e-mails. Wil je soms een nieuwsbrief uitsturen? Ook dat kan met ons platform!
Voor broodjeszaken
Als broodjeszaak moet je aan veel denken. Wij kennen de sector als onze broekzak en bundelden veel functies in één tool. Zo heb je meer tijd voor je zaak en klanten!
- wetgeving allergenen
- automatische printtool
- online betalen
- productbeheer
- leveringsrondes beheren
- saldo gebruiken
Efficiënt bestelplatform voor bedrijven
Heb je een bedrijf? Dan weet je dat broodjes of lunch bestellen voor je medewerkers uitdagend is. Met gepast geld betalen, bestellingen bijhouden ... Kortom: (te) veel administratie! Met Symana loopt dat stukken efficiënter. Jij maakt als bedrijf een account aan en daarna bestellen je medewerkers zélf online.